استاد محمود امامی نجف آبادی

نشر سخنان استاد محمود امامی نجف آبادی

استاد محمود امامی نجف آبادی

نشر سخنان استاد محمود امامی نجف آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این وبلاگ قصد بر آن داریم تا سخنان حضرت استاد محمود امامی نجف آبادی (از شاگردان استاد علامه حسن زاده آملی) را خدمت سالکان کوی حقیقت تقدیم بداریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کافر

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


گفته شد کافر کسی است که محجوب و مستور باشد، کفر یعنی ستر. کسی که محجوب و مستور از خداوند تبارک و تعالی باشد، کافر است.

در سوره کافرون به حضرت خاتم صلی الله علیه و اله خطاب است که به کافرین بگو من معبود شما را عبادت نمی کنم و شما هم معبود مرا عبادت نمی کنید.

عبادت یعنی اطاعت فرمان. من از معبود شما اطاعت نمی کنم، شما هم از معبود من اطاعت نمی کنید.
معنای دیگر عبادت این است که من معبود شما را نشان نمی دهم، شما هم معبود مرا نشان نمی دهید.

من عکس خداوند تبارک و تعالی هستم و او را نشان می دهم، شما عکس زمین و آسمان و مافیهما هستید و آنها را نشان می دهید


استاد محمود امامی

نظرات  (۱)

سلام خدا حفظ کنه جناب استاد و شما رو خیلی خوب میشه اگر فایل صوتی و متن سخنرانی‌های ایشون رو هم ارائه بدین مخصوصا متن رو خیلی دنبال میکنم و مشتاق سخنان ایشون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی