استاد محمود امامی نجف آبادی

نشر سخنان استاد محمود امامی نجف آبادی

استاد محمود امامی نجف آبادی

نشر سخنان استاد محمود امامی نجف آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این وبلاگ قصد بر آن داریم تا سخنان حضرت استاد محمود امامی نجف آبادی (از شاگردان استاد علامه حسن زاده آملی) را خدمت سالکان کوی حقیقت تقدیم بداریم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برای ورود در ملکوت عالم نیاز به پیشوا داریم

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


آنی که درملکوت و باطن عالم که عبارت از معاد انسان باشد که همان بسم الله الرحمن الرحیم  است و آن آخر انسان است، او سزاوار امامت است و ما مأموم او باشیم.

منی که می خواهم او پیشوای من باشد و ملکوتم شکوفا بشود، مثل طفلی که وقتی هفت سالش شد آماده مدرسه رفتن شد و قابلیت پیدا می کند تا علم بیاموزد هر کلاسی که می رود یه قابلیت پیدامی کند.

آدمی که قابلیت رفتن به ملکوت راپیدا می کند باید شرایطی داشته باشد، عاقل باشد، بالغ باشد دیوانه نباشد و سالم باشد وجنون ادواری نداشته باشد. چنین کسی که می خواهد به ملکوت برود نیاز به کسی دارند که درآن ملکوت و باطن عالم هستند مثل مدیر کاروان حج که راه را رفته و بلد است می آید و دیگران را به حج می برد. حالا که من بالغ شدم و می خواهم به ملکوت بروم نیاز به قائد و پیشوایی دارم، این پیشوا دست من را می گیرد و به ملکوت عالم وارد می کند.

استاد محمود امامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی